ZAHÁJENÍ SPOLUPRÁCE:

  1. Zjištění potřeb, požadavků a cílů a pojistného zájmu zákazníka
  2. Zákazník je seznámem se skutečností, že bude prověřen  v sankčním seznamu na odkaze: AML System prověření . Na základě povinnosti ověřovat, zda Česká republika vůči zákazníkovi neuplatňuje mezinárodní sankce
  3. Přijetí plné moci k zastupování v oblasti pojištění udělené zákazníkem
  4. Porovnání stávajícího pokrytí pojistných nebezpečí s objektivní potřebou, zjištěnou potřebou existujících rizik zákazníka.
  5. Návrh na optimalizaci pojistného krytí podle individuální potřeb a požadavků zákazníka.
  6. Zpracování  podkladů pro nabídky pojištění.
  7. Vyhodnocení nabídek pojišťoven a vypracování doporučení s ohledem na specifické požadavky zákazníka.

  8. Obsahová a formální kontrola pojistné smlouvy před jejím uzavřením mezi pojišťovnou a zákazníkem.

 

Seznámení zákazníka před uzavřením pojistné smlouvy, že  převzal v listinné podobě  nebo jiné textové podobě (např. CD) či v elektronické podobě na své emailové adrese následující dokumenty:

  1. Před uzavřením pojistné smlouvy  - předsmluvní informace : 
    • souhlas se zpracováním osobních údajů a zvláštních kategorií osobních údajů (citlivé údaje)
    • zjištění potřeb, požadavků, cílů a pojistného zájmu zákazníka
    • informace o pojišťovně
    • záznam z jednání
    • produktový list 
    • všeobecné pojistné podmínky
  2. Po uzavření pojistné smlouvy:
    • pojistnou smlouvu
    • všeobecné pojistné podmínky
    • pojistné podmínky asistenčních služeb 
    • záznam z jednání  - informace a požadavky klienta 
    • záznam z jednání  - doporučení a důvody pro sjednání 
    • potvrzení, v jakém postavení  samostatný zprostředkovatel  s klientem jednal (pojišťovací agent nebo pojišťovací makléř)